Gårdagens partaj! ; )

Godmorgon! : ) Ligger fortfarande i sängen å drar mig, skönt som fäen! Det blev ju lite ändrade planer igår så vi bestämde oss ju för att gå på Camillas å Henkes inflyttningsfest : ) Det var jätteroligt å en massa nytt trevligt folk. Vi körde musiktävling å hade riktigt kul! Sedan blev det dags för utgång så vi tog en "taxi" ner mot otten å i bilen började jag må lite dåligt! Väl framme och i den långa j-a kön så kände jag att jag inte skulle bli bättre så jag bestämde mig för att gå hem istället! Försökte tvinga Robban halva vägen hem att han skulle gå tillbaka å gå ut med tanke på att vi inte varit det på länge å han mådde ju bra å var på glatt humör men han ville hellre gå hem med mig! Det uppskatta jag självklart men samtidigt så känner man sig så dum eller alltso som att man "förstör" kvällen för den andre liksom! Men men, han lagade mat å skrattade ihjäl sig åt mig här hemma sen! Jag var nog lite fullare än jag trodde igår ;P aja en jättekul kväll så länge den varade iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0