Fan vad...

0-1ba4980dc2e457a8427c77f06073ce10.png

Fan vad jag hatar mensvärk! Är det inte det ena så är det de andra! Man kan ju tro att jag är en hypokondiker (fri stavning på den)! Ligger nu nerbäddad i soffan å vet inte riktigt hur jag ska ligga för att det ska kännas som bäst  å minst ont i magen : ( Har inte varit kul å jobba idag å har dessutom inte haft några Ipren eller nåt! Bläh! Jääävligt skönt att vara hemma nu. Har slitit av mig alla kläder, tagit en Ipren å nu lagar Robban tacos åt oss.

Kontraktet på lägenheten är påskrivet nu, skönt att allt är klart : ) nu väntar bara packning, städning å flytt hihi! Hörs senare, maten e visst klar nu! Pöss


Kommentarer
Postat av: linda

Hej! Grattis till nya lägenheten. Hoppas allt är bra med er. Kram linda

2010-02-16 @ 20:04:54
URL: http://aluckymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0