Efterfrågad ; )

Hallo i snöyran! Usch vilket hemskt väder det är , när ska det räcka? Jag tog mig knappt fram till jobbet imorse. Som tur var jobbade jag nära hemmet å kunde gå (ja , så gott det gick). Spårvagnar & bussar har ju inte kunnat färdas idag. Kan tänka mig att många kommit försent eller till och med inte kunnat ta sig alls till sina arbeten?! Min arbetsdag gick iaf fort , det frågade dock om jag kunde jobba längre , slutade ju kl 13 men jag hade inte ordnat med hundvakt åh så hade jag ingen lust så jag sa bara att jag inte kunde...

När jag kom hem la jag mig på sängen å somnade i typ 2 timmar. Riktigt skönt ; ) vaknade av att Robban kom hem å då var det bara kasta sig upp för att börja promenaden mot stan. Så j-a jobbigt att gå i all snö. Vi höll på att bli tokiga på hemvägen! Kändes som man gick på ett rullband å inte kom någonstans...

Imorgon ska jag vara på samma dagis som idag , 9-15.30. På vägen hem idag ringde det inom loppet av 30 min 6 andra förskolor å frågade om jag kunde jobba imorgon ;o fan , det måste vara svårt att få tag i vikarier om 6 ställen ringer till lilla mig på så kort tid? Jag ringde till A direkt så hon knappade in att jag var bokad imorgon , de hade inte hunnit göra det innan. Så efter det upphörde alla samtal ;P men det är ju skönt å veta att man behövs! Men jag slipper helst att ta mig till Kolmården , Svärtinge mm just nu i detta väder (annars också iofs). Jag hörde knappt vilka ställen som ringde idag men ett var iaf från Svärtinge...

Om en stund börjar Andra Avenyn , spännande just nu ; ) annars händer det inte mkt mer today..





Käkade sallad på Paus förut : ) MmmmH!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, okej vad synd =/. Hur gammal blev han??



Jag och Jonna gick ju alltid ut med den hunden kommer jag ihåg! :)

2010-02-03 @ 22:18:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Carro

Ohh va gott:P en räksallad för mej där när jag kommer hem:P:P

2010-02-05 @ 12:48:36
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0