Efter en...

62ab67f37444b4422c67c29cefd990bc.png

Efter en lååång dag på jobbet, ett varmt bad samt efter att ha fixat håret så ligger jag nu i soffan å bara njuter av att få chilla loss! Det har som sagt varit en lång dag men väldigt bra : ) var ju på Alicias dagis i klocket å det var ett jättebra ställe med härlig personal! Vi hade pyjamasparty med saft, popcorn å dans ; ) Alicia är så go, risk för favvorisering från min sida haha! Träffade på en gammal fritafröken som nu jobbade på detta dagis, hon berättade glatt om när jag var "en liten skit" ;b

 Imorgon blir det ännu en lång dag men sen är det helg, ska bli grymt skönt! På lördag ska vi hem till fam Dahlberg/Montana på lite lördagsmys, vi ska käka nåt gott också! : ) Söndag ska vi ut till Restad för att fira Janne som fyllt år , middag I guess! Jag som skulle hem till Vonkan å kalasa eg, men vi kanske hinner det på kvällen : ) Aja, vi hörs imorgon sötnosar!   


Kommentarer
Postat av: jess

ni måste fan komma på söndag!! annars blir ja purken!! puss

2010-02-19 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0