Det gick fortare än väntat!

Helg helg äntligen helg - fifan så skönt! : ) Ska njuuuta loss. Har nyss tagit ett bad å nu ska jag spendera resten av kvällen framför tv:n tillsammans med älskling , hoppas det är ngn bra film på tv?

Som det ser ut just nu så lär vi flytta redan 1 april. Det är 1 som redan kollat på lägenheten och 2 som ska kolla nu ihelgen och alla kan flytta in när som helst. Den som tittade idag skulle tacka ja på måndag men sen är det ju HSB som bestämmer vem som får den. Väntar på att tjejen som bor i den nya lägenheten ska ringa så vi får veta exakt när dom kan / vill flytta osv. Dom ville ju 1 april helst för att dom också skulle slippa dubbel hyra så det vore ju kanon om både dem och vi slipper det! Men 1 april , det är ju fan snart - lite småpanki fick jag förut ^^ Det är mycket som ska göras inför en flytt asso. Men det blir nog kul ;P

STORT GRATTIS till min älskade vonkan som fyller år idag♥ väntar på att hon ska ringa. Jag är så nyfiken på vad hon tyckte om Lindas present. Den är så j-a klockren! Jag skulle bli sjukt glad för en sån grej. Kan inte skriva här vad det är än ifall vonkan läser å inte har fått presenten än! ; )

Nehepp , mysa var det nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va gulli du e då^^ Ja men de går bra de om du vill ^^ Samma storlek som Veronicas Bullen tar jag 1500.- för. =) I så fall e det bara att du hojtar till :)Kul blogg förresten ^^

2010-02-19 @ 23:16:41
URL: http://razorbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0