Damn vilken fyllekajja!

Klockan slog precis 05:55 och här ligger jag vaken å kan inte sova! Jag har så extremt ont i huvudet och nej jag är inte bakis, drack endast EN drink igår! Det verkar som att såfort Ipren/Alvedon/Treo går ur kroppen så mår jag skit! Det blir nog att ringa vårdcentralen ytterliggare en gång imorgon å då vill jag ha en tid för undersökning! Nu är jag less på att må såhär, det tycks ju inte bli bättre : ( just nu känns huvudvärken värst, det dunkar å det är enda ner i ansiktet om ni fattar vad jag menar? Har fått Rinexin av mamma som ska göra att förkylningen lossnar, vet inte om det hjälper men det var bara några tabletter kvar så skulle behöva ett nytt recept! Fan så trist det är att må dåligt, spec såhär länge ; (

Aja, vi gick till min bror igår! Ganska roligt, det fanns en j-a massa dricka, jag tog det dock väldigt lugnt! Men det gjorde ju inte alla tyvärr! FYFAN så full min kära bror blev, vi höll på att skratta ihjäl oss åt han. De som känner min bror vet att han är allmänt skadad i vanliga fall och på fyllan är det ungefär 3 ggr värre! Det slutade iaf med att han spydde samt deckade! Åh kära lillasyster ( alltså jag ) tog hand om "det" som inte riktigt hamnade i toaletten samt rev av honom kläderna när han i stort sett deckade! Det var en j-a procedur att få honom att lägga sig i sängen å inte ngn annanstans också! Robban fick tillslut bära in honom i sängen! Stackars Isabelle även om hon var rätt dragen själv å mest skrattade! Jag var iaf väldigt glad att vi befann oss hemma hos dem å ingen annanstans! Har världens roligaste filmer å kort från kvällen men det känns lite för "uthängande" att lägga upp dem här ;P

Nu ska jag försöka sova lite igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0