buhu ; (

Detta blir mer å mer en klago-blogg har jag märkt. Men när jag mår dåligt så klagar jag å eftersom jag gör det 24/7 nuförtin så förstår jag om ni tycker att det är ett j-a tjat ; ) Iaf , örat är ju bättre men har fortfarande som ett lock + att det tjuter/piper i örat hela j-a tiden. Blev rädd att jag fått tinnitus eller ngt så jag ringde Vc idag igen. Hon sa att där är normalt att det blir så och gav mig rådet igen att använda Ipren eller liknande samt att jag ska hålla för näsan å blåsa ni vet? 10 ggr i timman ;o orkaaa. Om förkylningen inte lagt sig , örat inte blir bättre eller jag får feber så ska jag höra av mig nästa vecka igen! Förkylningen känns btw värre idag igen och mitt huvud samt halva ansikte bara dunkar å värker ; ( mår med andra ord craap! När ska det vända? Carro sa btw att yrseln å det kan komma från örat , och det är ju sant. Örat hänger ju ihop med balansen å det..

Dop i västerås imorgon, känns ju mindre lockande när man inte mår bra. Men jag måste! Köpte dop-presenten förut , blev great! Shoppade även lite för mitt presentkort på H&M  , blev 1 basic linne å tshirt och så ett par tights med nitar el vad man ska säga längs sidorna. Nå mer hittade jag inte..

Isen & Robban hade snackat igår (el förut?) vi blev hembjudna dit ikväll för att titta på let´s dance å lite så. Hade varit supermysigt , vi har tänkt att bjuda över dem flera ggr nu på mat osv men eftersom jag inte mår bra så orkar jag verkligen inte ; ( har ingen ork till ngt känns det som. J-a skit ; (

Ne , nu ska jag käka lite. Robban har gjort tacos. Puss så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0