Bitterf*tta, jag?

Här sitter jag och är lite små bitter av några anledningar...

1) Idag tog jag mig i kragen och ringde vårdcentralen för att boka en tid för min stackars mage. Ni vet ju hur länge jag dragit ut på detta. Dels för att jag tycker det är onödigt att vända sig till VC som ändå inte kan ett skit men man måste ju börja där och sedan få en remiss. Och dels för att jag drar mig för de undersökningar jag antagligen kommer behöva genomgå. Att behöva svälja en lång j-a slang/kamera , kommer spy ner mig eller kanske ännu värre , få en kamera uppkörd i röven? Not that fun. Innan detta så kommmer de säkert göra en massa annat men för att verkligen bli undersökt å kanske få svar på vad min mage har för problem så kommer jag troligtvis behöva genomgå nåt av ovanstående saker ;O Men nu till saken , jag fick inte boka ngn j-a tid för jag var inte längre skriven på denna VC. Nahe? Så nu måste jag ringa en annan vårdcentral om jag inte vill vänta 1-2 månader för att bli överskriven till min "gamla" igen. SUCK! Så jag får väl ringa den nya imorgon istället. Orkar inte : ( "Hej , jag har alltid ont i magen å skulle vilja boka en tid! Hjälp typ?" aaaaeh usch..

Och så till sak nummer 2 som jag irriterar mig över. De som har vår blivande lägenhet bad oss kolla med HSB om det var ok att vi flyttade redan 1 april om vi lyckades hitta ngn annan som tar över vår lgh! Sagt och gjort , det är redan ngn som fått vår lgh från och med 1 april (ngt sånt , det vi nu kommer överens om). Mm skit bra,  vi slipper dubbla hyror och vi hjälpte även de som bor i vår blivande lgh att slippa dubbel hyra. Men så igår när vi talades vid så säger tjejen i nya lgh: " Jag vet inte om vi kommer iväg 1 april , det beror på det & det, bla bla" Jahaa men vad bra att du säger det nu när du nyss bett oss deala med HSB å hit o dit. Men visst vi kan ta in på hotell sålänge ni behöver ha kvar lyan! - NOT! Hon skulle ringa mig idag , efter lunch ngn gång å meddela hur det blir. Flytt 1 april eller lite senare (ca 2 veckor kanske). Har hon ringt? - Nope!

Sak nummer 3, jag undrar vartihelvete min mens har tagit vägen. Jag har haft mensvärk å hela kittet men ingen mens har dykt upp. Och inte är jag gravid , det har jag nämligen kollat upp. Kom nu din jobbiga jävel! Jag vill inte veta av dig till helgen.


tjingeliing sålänge..


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej lilla bitterf*tta;)



Hoppas alla problem löser sig, känns som mycket har gått i mot dig på sista tiden.



Ni fick allafall lägenheten ni ville ha roligt att flytta till nått nytt. Är den större en den ni har nu? Braskamin?



Jo, jag tänkte de där med magen. Fundera på omd e kanske kan vara laktos du inte tål. Testa att tabort allt med de i maten och se om magen blir bättre. Min sambos brossa hade liknande problem och höll på jätte länge. Sedan testa han med laktosfria produkter och hans magvärk gick över.

Värt ett försök om du inte testat.



Kramkram

2010-02-22 @ 19:26:59
URL: http://aluckymama.blogg.se/
Postat av: jess

välkommen till klubben! ja hade mensvärk i över 2 veckor, sen kom den 3 veckor försent å varade i 3 veckor!! fan jippie lixom!! usch i helvete för mensjäveln...

2010-02-22 @ 19:49:57
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-22 @ 20:00:09
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0