- För det är ingen vanlig dag!

Jahap , idag fyller man år då :P men det känns ju inte längre. När man var liten var det hur stort och roligt som helst. Nu känner jag faktiskt ingenting typ. Men det blir ju så , när man blir äldre (GAMMAL) ; )
Fick paket på sängen av min älskling imorse , presentkort på 500:- på kicks och så presentkort på MIST , perfekt och precis vad jag hade önskat mig. Så nu måste jag se till att det händer ngt roligt snart för då ska jag gå till MIST och bli sminkad samt välja produkter för 500 kr - just loove! Ska bli ruuligt. I Love Make Up <3

Blir inget kalas idag då alla jobbar osv. Så vi bestämde onsdag istället : ) Då har jag bjudit hem de närmsta på lite fika och sådär. Mamma ska baka tårta (som jag dock inte ska äta , ska fixa ngt annat till mig själv & mamma). Men för de som ska äta den så blir det nog smaskigt ; ) Fick en fin ljusgrej i present av mina arbetskamrater idag också , och när jag kom hem hade mamma smugit hit med ett paket som också innehöll en fin ljusgrej : )

Satte mig precis & skulle betala räkningar , men som vanligt när jag laddar upp med allt för att göra det så fungerar inte nordeas internettjänst - blir tokig! Så får väl avvakta en stund

Sitter & funderar på vad jag ska laga för mat idag? Förslag ngn? :P EN väldigt rolig sak , iaf för mig är att jag på 3 veckor gått ner -4,2 kg : ) feels great!

Nehep , ska kolla nordea en sista gång nu sen stänga ner datan! Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0