- Tankarna snurrar !

Så sjukt trött på att inte få må   h e l t  bra förövrigt! Jag mår ju mycket bättre än jag gjort senaste dagarna och det är jag jätteglad för , men när ska huvudvärken och yrseln försvinna då? Spelar ingen roll att jag tagit prover , gjort skallröntgen osv. Hjärninflammation , hjärnblödning , tbe, tumör mm snurrar ändå i mitt huvud hela tiden. Hur många ggr har man inte läst "Carina gick med vanlig huvudvärk i flera veckor , visade sig vara en stor tumör bla bla" nee,  mamma jag ska inte läsa en massa skit men man blir faktiskt nojjig. Och frusterard över att inte veta ett skit : ( imorgon ska jag iaf ringa Öron , Näsa , Hals på sjukhuset och försöka få en tid dit eftersom min VC vägrar. Har hört både det ena & andra om kungsgatans vc nu och tänker inte ens försöka med dem igen!

Jag hoppas bara att detta försvinner nuuu , så att jag kan jobba , börja träna (ja , motionera iaf) och börja leva normalt igen! Min kropp har liksom inte levt på 1 vecka känns det som. Sängen , toan , sängen , toan typ.

Avrundar här innan allt börjar snurra igen. Världens största puss å kram till mamma och Robban iaf,  ni är bäst och jag älskar er mest <3

Kommentarer
Postat av: MALIN

Varsegod :) föresten så har jag med ont i huvudet som bara den :(

2010-08-03 @ 22:49:17
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0