- Svårt & få hjälp i detta land!

Mamma har lånat min dator så får väl köra en liten uppdatering från mobilen. Jag mår just nu bättre, men inte bra. Har slutat kräkas iaf. Yrseln är dock kvar, inte lika kraftig som tur är men den finns där åh stör hela j-a tiden : ( Skulle ju ringa min Vc om det inte gick över och det gjorde jag precis. Där fick man ju mkt till hjälp! Det enda hon tjata om var läkarintyg men det var ju förfan inte därför jag ringde!! Jag vill veta vad det är för fel på mig och bli botad typ?! Fick inte komma dit iaf eftersom att jag ändå mår "bättre" än innan! Återkom på fredag om det inte är bättre/bra! Mest troligt enligt läkaren på akuten är iaf kristallsjuka. Skulle ju va schysst om man kunde få träffa en läkare/sjukgymnast som kunde testa sina övningar (som dom gör vid kristallsjuka) och se om detta försvinner? Men nej, man ska vänta och se om det blir bättre! Efter vad jag läst kan kristallsjuka sitta i flera veckor..........


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej den är verkligen inte bra. De kändisar som lyfter den till skyarna måste fått gött betalt av TV-shop =P

2010-08-03 @ 20:39:15
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0