- Söndag ,

Tummen ner för söndagar , som vanligt :P men denna har ändå varit helt ok. Har nyss sett en film med sötnosen min , ska snart duscha & fixa lite matlåda. Ska ju jobba imorgon , det känns som 100 år sen : ) ser faktiskt fram emot det , ska bli kul åh träffa alla sötnosar. Hoppas jag får behålla mina gamla arbetstider bara..

Helgen har varit toppen , ifredags var vi ju på Carros & Peters avskedsfest. Väldigt lugnt för vår del men det var trevligt , mkt folk , god mat osv. Vi drog oss ut till Restad ganska skapligt. Väl i säng slocknade jag som en stock tätt intill min plutt. På lördagen kom mamma & Lasse ut till oss , vi grillade , drack lite och spelade spel. På kvällen kom även Mli , Isen och barnen ut. Då blev det kräftkalas , sällskapsspel osv. Alicia var sur på mamma & pappa för att hon såg hästarna där ute och ville rida , haha lilla gumman! Nån gång ska vi ordna så att hon får rida! Jättemysig dag och kväll , tack till er som var med , det måste vi göra om snart <3

Idag har det inte hänt mycket , vi åkte hem runt två-tiden. Diesel (robbans mammas hund) fick följa med till oss och ska stanna ett par dar för att de ska iväg till hästen. Än så länge funkar det bra. Atlas , vår katt är ju dock inte överförtjust i andras hundar :b vidar & mammas hundar funkar kanon , resten skrämmer han skiten ur :P

Ska lägga upp lite bilder , men det får bli imorgon : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0