- Söndag , redan !

Inte uppdaterat sen i fredags , illa :P har inte haft tid. Ligger efter med en massa kort också som jag skulle lagt upp för länge sen men jag ska bjuda på några bilder från denna helg iaf.

I torsdags så mådde jag inte så bra , efter att det där med min bror hänt. (Han är ok nu iaf). Jag kände mig less på allt. Men tillslut så bestämde jag mig för att följa med Carro , Camilla , Jill och Elin ut och käka. Det var verkligen jättetrevligt & mysigt. Vi vandrade även vidare till Trädgårn en sväng. Jag höll mig nykter dock. Tack för den kvällen iaf tjejer , det var precis vad jag behövde då : )

fredagen så blev det grillning hos Elin , Rasmus och Amanda tillsammans med Carro & Peter också. Jättetrevligt det också. Vi spelade lite sällskapsspel och så. Sedan brumma vi hemåt i vår lilla racerbil..

I lördags när vi vaknade så var både jag & robban extremt shoppingsugna. Jag som inte fått ngn lön denna månad slog bort tanken ganska fort men Robban tjata & tjata så tillslut åkte vi ut till maxi åh sprang runt lite. Det slutade med 3 nya , fina tröjor åt Robban. Och jag , jag fick en skinnjacka , 2 tshirtar & en luvtröja. Gulle du <3 Han är för snäll min plutt, jag blev iallafall jätteglad! Skinnjacka har jag jagat i flera år utan att hitta den perfekta. Men denna som jag fick , den kändes kanon , supernöjd : ) På kvällen blev det grillning hos C&L tillsammans med Robbans syster från Västerås som kom hit igår. Vi spelade även kubb och lyssnade på läskiga saker som Sandra berätta :D Lyckad & sköng helg , den gick dock alledels för fort - som vanligt! Tuff arbetsvecka framför mig nu med mkt kvällstid - suuck..

Idag , söndag så har vi inte gjort mkt. Jag har städat. Sen var vi iväg och handlade lite ingredienser till mitt bröd som jag bakat idag : ) vuxenpoäng till mig. Aja , avrundar här - vi ska se film! Lägger upp några bilder nedan..


Poseidon & Trädgårn med tjejerna <3





Hos Elin , Rasmus & Amanda : )










Och så lchfbrödet jag baka idag ;P





Kommentarer
Postat av: sandra

duktig du är då ;D

2010-08-16 @ 03:09:11
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0