- Skärpning Mlii!

Passar på & blogga lite från jobbet nu. Har liksom inte tid hemma känns det som fastän jag inte gör ngt spec :S Fredag idag , kunde inte kännas mer underbart ;P Slutar kl 14 också så det ska bli skönt. Då ska jag hem och förbereda lite , jag & babie ska käka lite kräftor innan vi ev beger oss ner till staden , det är ju marknad mm idag så nåt ska vi väl hitta på. Tänkte höra av mig till Montana´s och se om de ska ner ngt : )

I torsdags var vi nere & kollade fyrverkerierna en sväng tillsammans med Carro , Peter , Hanna , Ida och Adam. Sa även "hejdå" till Carro & Peter som nu åker i väg för studier i Haparanda & Usa. (Peter till skåne först men). Kommer sakna er , men tiden går nog fort! Hoppas det blir bra för er båda iaf , det tror jag!!

Förövrigt så är det fullt hus hemma hos oss , vi är kattvakt åt mammas bebis sune och hundvakt åt hennes Melker. Men det är inte ett dugg jobbigt , alla djuren går så sjukt bra ihop! Igår när jag sluta jobbet gick jag hem & vila en stund för att jag hade så ont i magen. Då låg ALLA djur + jag i sängen & sov. Det såg så kul ut xD 3 katter , 2 hundar & jag. Det var bara Pyret (ormen) som fattades! :P

Avrundar här , men ska skärpa mig med bloggningen , mer bilder mm! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0