- Rädd för livet!

img_1185 (MMS)

När ska alla tråkigheter ta slut? : ( Idag fick jag ett samtal från min mamma när jag var på jobbet att min bror (som just nu befinner sig i Vilhelmina hos min andra bror) blivit helt blå/vit i ansiktet och nästintill ramlat ihop/tuppat av så han var på sjukhus! Först trodde de att det var hjärtat men nu vet man väl inte riktigt! De hade gjort EKG och det visade inga konstigheter. Det konstiga är bara att han redan fått lämna sjukhuset & händer det nåt igen så ska han komma tillbaka! Så j-a dåligt! Han borde fått vara kvar för observation tycker jag! Nästa gång, om det blir en nästa gång vet man ju inte vad som kan hända!! Usch, blir så ledsen på allt, och rädd : ( Älskar dig min fina bror.. & alla andra nära också <3


Kommentarer
Postat av: Mli

Många kramar till Micke och dig oxå så klart<3

2010-08-13 @ 11:33:47
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0