- Puuustar ut lite..

Orkar inte skriva så mycket idag. Har iaf varit på sjukhuset idag hos öronläkaren. Gjorde tester för kristallsjuka etc. Det var inte det. Så efter alla tester , prover , röntgen osv så fick jag idag veta att detta som nu hållt på i min kropp och i mitt huvud i en hel vecka antagligen var ett ovanligt kraftigt migränanfall. Så nu blir det vidare till VC , vet inte riktigt vad jag ska göra där men få recept på migränmedicin iallafall ifall detta händer igen!

Känner mig ganska så lättad iaf , och det verkar gå åt rätt håll (törs knappt säga så). Det har blivit bättre å bättre för varje dag nu senaste dagarna vilket jag är otroligt glad för !

Nu ska jag faktiskt bädda upp sängen , krypa ner brevid min sötaste sötnos och sätta på filmen The Last Song som min snälla bror kirrat åt mig - thank´s! Puss på er sålänge..

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas verkligen att det går över för dig, har tänkt mycket på dig och lidit med dig. Snart måste vi se till att ses <3

2010-08-04 @ 21:37:25
Postat av: Malin

Var last song bra? :)

2010-08-04 @ 22:43:07
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Mli

Va skönt att du äntligen fått veta va de är som spökar. Hoppas du mår fin fint snart igen. Ja måste få låna The Last song av dig för ja har velat se den sen innan den kom på bio typ;P Älskar dig gumman.. Kramar<3

2010-08-04 @ 23:14:28
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag fixa the last song igår som jag ska se idag! Som jag längtat efter att se den:) ska vara sorglig har jag hört:/ Pusspuss

2010-08-05 @ 09:11:32
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0