- miss them.

Satan vad fort klockan går , har styrt med saker hela kvällen & poff så är klockan efter 21! Har fixat matlådor mm och nu ska jag snart ta kvällsrundan med hundarna. Sen tänker jag slänga mig i sängen under täcket en stund innan det är dags & sova - gött : )

LÖN imorgon , ingen längtar mer än jag! Har inte fått lön sen 25;e juni. Fatta hur fattigt jag haft det liksom. Får dessutom mer lön än vad jag hade trott. Trodde först det var ngt fel , att de glömt dra för det jag var sjuk nu i aug så ringde & kolla + kollade lönespec men det var draget. Så jag förstår inte riktigt , men det är ju bara tacka å ta emot ;P Mycket som behöver inhandlas denna månad. En NY sminkväska typ (innehållet av den alltso). Allt är verkligen slut på en och samma gång nu , mascara , foundation , rouge , primer mm. Blir en slant där! Men funderar på att avvakta lite,  jag fyller ju trots allt år på måndag & lite kan man ju kanske önska sig? ;P

Har varit en rörig dag på jobbet idag. Å hade semester och det "behövdes" tydligen inte tas in någon vikarie :S Det tycker dock jag. 15 barn på 2 personal varav hälften av barnen typ skulle behöva EN EGEN personal för sig själv. Men men , jag slet mig igenom dagen iaf. Det var skönt att ta cyklen & cykla hem vid 16:30 vill jag lova!

Saknar förövrigt min mamma som jag snart inte sett på 2 veckor eller nåt : ) Hon kommer hem på torsdag och det ser jag fram emot. Saknar även caroliine lite redan , hon är ju Haparandabo nu. Men vi pratar rätt mycket iaf , skönt att hon trivs. Tycker hon är tuff som törs flytta helt själv , sådär lååångt bort!!

Sov gott sötnosar : )

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig me gumms<3 du får komma o hälsa på sen:) norweigan har släppt 300.000 biljetter nu för 249 kr mellan Arlanda o luleå! Billigt värre:) Nattnatt Puss&Kram

2010-08-24 @ 21:43:46
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0