- Måndags update !

Ahop , då var man genomförkyld igen. Barnen på jobbet har börjat snora så det var ju inte direkt oväntat. Hatar att vara förkyld , det sätter sig i huvudet så man går & känner sig halvkonstig & matt hela tiden. Men men , sålänge det bara är förkylning så står jag ut :P På tal om jobbet så har jag fått lite löneförhöjning : ) feels good! Lönen är fortfarande svindålig , men jag är glad över att få liite högre iaf! Tur man har en bra chef för tillfället. Vikariebanken tycks ju vara riktiga j-a nötter! Blir sur bara jag tänker på dem......

Helgen flög förbi som vanligt. I lördags gick jag & älskling ut och käka , sen mötte vi upp Candra, Verro, Anna och Kimberly. Knalla ner till stan & kikade runt. Vissa åkte lite karusell och så blev det öltält för endel av oss. Trevlans. Jag & Anna dansa loss med alla gamlingar i öltältet till en massa gamla godingar haha.

Nu väntar bara en lång arbetsvecka , ska jobba över en timme imorgon. Slutar då 16:30! Men efter det har jag bara korta dagar ; ) På lördag blir det Västerås , lilla Eric fyller så vi ska dit & kalasa med honom. Lite jobbig bilåkning för ett par få timmar bara. Men det är rätt skönt & åka bil med bra musik & hög volym iofs ;P

Nu har Robban bestämt myskväll - vad det nu kan innebära ; ) talk to you soon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0