- keep it up c(=

Måste börja med att säga att jag är överlycklig över en sak idag : )) Första målet uppnått! Nu är det bara fortsätta framåt. Im gonna make it this time! Hoppas jag iallafall..

Har precis duschat , ska laga lite mat nu sen fixa till mitt affro hår (dvs föna & platta). Finns inget jag hatar mer , men jag måste görat! Btw , hur många ggr måste man använda silverschampoo för att se ngn skillnad?

Har shoppat lite idag , men var inte ett dugg sugen på att knalla omkring på stan. Hade jordens mensvärk & kände mig så j-a ugly haha , inte ett dugg iordninggjord. Så jag handlade bara det jag verkligen behövde (vilket iofs var bra). Men jag skulle behöva en helt ny klädgarderob också ;s En bild på dagens shopping kommer här ->


- Ögonfransböjare
-Primer
-Mascara
-Billig rouge
-Ögonskuggor
-nagellack
-skydd till Iphone
-Almanacka
-Silverschampoo

(de där småburkarna ni ser är små tester på foundation)


Kommentarer
Postat av: jess

grattis till målet!:) max ett par ggr me silver så du inte blir gråhårig, tog du matrix? börja i så fall me rejält me scampoo å låt sitta 5-7 min första ggn, blir du för askig så tvättas de bort efter ngr tvättar. tvätta me vanligt schampoo innan så de e ordentligt rent. du ska veta att silverschampoo kan risa till håret så rejält me balsam efter men skölj ur de direkt för balsam drar ur pigmenten...puss

2010-08-25 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0