- Fredag !

Alltid när jag har lite mindre roliga saker att göra så hittar jag på 100 andra saker att göra för att slippa göra det jobbiga en liten stund , vilket är helt onödigt egentligen! Blir bara mer å göra..

Var nyss vid Halvars en sväng , Robban & Rickard hade "elvafika" så jag joina dem en stund. Jag var dock inte sugen på glass till frukost så jag drack ett glas vatten och ska straxt fixa ngt att käka här hemma nu..

Ikväll har Carro & Peter sin "avskedsfest", det är snart dags för dem att lätta sina vingar åh flytta från lilla norrpan för studier. Önskar er all lycka , äntligen har ni kommit dit ni vill. Kommer sakna er ju! Men men , man lär ju ses vid vissa tillfällen ändå + att det finns internet , telefon etc. Anyway , vi ska iaf dit en sväng ikväll , inte dricka dock. Känns inte helt rätt & göra det nu med tanke på hur jag mått och jag känner mig ju inte ens helt hundra än. Men gå dit åh vara trevlig en sväng kan man ju alltid göra : )

Efter det åker vi ut till Restad där vi ska bo ihelgen. Så det jag borde göra nu istället för att sitta här är att käka ngt , duscha & fixa till mig samt packa lite. Vi hörs senare : )



Kommentarer
Postat av: Carro

Kommer sakna dig me gumms<3

2010-08-08 @ 11:16:23
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0