- Dreams ,

Om typ 20 dagar , den 30:e augusti fyller jag år : ) 23 år , fyfan det går fort. När jag är 25 har jag liksom BESTÄMT att jag ska ha en bulle i ugnen! Jag har planerat att bebisen ska titta ut under det året jag är 25! Hahaha , vi får väl se hur det blir med den saken. Och innan dess ska jag helst ha fast jobb , körkort och ett hus! Önska mig lycka till...

På tal om hus , jag är så grymt sugen på att flytta till hus. Vi har ju bott i hus för oss själva i några dar nu och det passar oss så perfekt. Vi båda bara älskar det , vidar älskar det! Så tyst & lugnt om nätterna , bara släppa ut vidar , att ha uteplats , altan , trädgård mm. Och när man väl har barn är det ju mer en perfekt. OOOHJAGVILL! Vi har kollat lite efter "hus att hyra" men utan resultat. Det ska ju ligga nära stan också. Som Robbans mamma & janne bor är helt perfekt! Nångång så.....

Har nyss dammsugit , diskat , dammat lite mm. Ska snart hoppa in i duschen sen slänga mig på soffan å titta på tv & lösa suduko - som en gammal kärring haha! Robban löser massa kryss & korsord numera också om kvällarna. Värsta pensionärparet xD Nae , huvudvärk fifan - peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0