what to do?

Jaha , då var man sjukling då! Genomförkyld, febrig å ont i kroppen. Hostar & nyser som ett as också! Började känna av det lite i lördags å så igår blev det värre å värre , hade så sjukt ont i kroppen - febervärk! Ville eg inte stanna hemma från jobbet men inte värt att tvinga sig dit när man inte mår bra. Ska vara hemma imorgon också sen hoppas jag kunna jobba på onsdag! Så sjukt tråkigt att ligga hemma när alla andra jobbar å man ändå inte orkar göra nånting. Har ingen ro till att bara ligga still heller..

Ilördags kom mamma & bror hit på middag , det var trevlans : ) vi åt å drack gott. Jag kände mig ju dock inte så pigg så jag drack bara 1 cider. Min bror är förövrigt så sjukt störd ibland - but,  I love him! Mamma sov iaf kvar , så vi satt uppe länge å tittade på tv åh pratade - mys! Älskar min Robban & min familj mest ♥

Idag fick jag mitt skattebesked , det var eg jättebra. Kommer få tillbaka mkt mer än förra året men jag blev ändå lite besviken när man hört om alla runtomkring sig som ska få typ 8000 och uppåt ;P men sålänge man slipper restskatt så ska man väl vara glad I guess ; ) Jag hoppas att jag lyckas spara pengarna som en del till en resa , that´s my goal iallafall...

Vidar fick nyss ta en dusch , jag tyckte han lukta kissit under magen haha. Så nu luktar han gott å är så fin så : ) han älskar att duscha , å efteråt får han världens ryck å bara kutar omkring som en dåre xD lillfisen..


Kommentarer
Postat av: Carro

Buster får oxå världens ryck o springer runt efter han duschat hehe hundfasoner;)

2010-04-19 @ 22:35:56
URL: http://www.wondergiirl.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0