Shopping , nu igen : )

Det blev inte busfabriken för min del idag. Jag var så trött imorse å hade ingen lust att ge mig iväg redan 9:45 så Robban följde med å jag stannade kvar i sängen å sov vidare : ) När Robban kom hem igen så fixade jag till mig lite snabbt sedan tog vi en promenad till Maxi där vi visst blev kvar i ca 4 timmar. Vi shoppade och åt lunch : )

Robban köpte ett par skitsnygga jeans-shorts , långa med ett snyggt skärp till. En svart piké tröja och en jättesnygg "tjocktröja" med cool å lite annorlunda dragkedja på : ) Jag köpte 3 par skor på skopunkten , ett par stövlar som endast kostade 199:- å hade kostat 500. Ett par tyg-skor å ett par jättefina partyshoe´s med HÖG klack , lite ovant men fan så snyggt det är , benen får en helt annan form - hett hett ;P Dessa 3 par skor kostade endast 360:- , sjukt billigt för 3 par skor. Jag fick dem dessutom av min sötnos som vägrade ge sig å låta mig betala dem själv ;b ♥ Ni ska få se bilder nedan , men de är mycket snyggare i verkligheten faktiskt! : ) sedan köpte jag 2 st billiga linnen på H&M , en bh/topp, en miniplånbok å ett solpuder samt en primer. Vi har haft en sjukt mysig dag iallafall. Nu ska vi snart gå å möta mamma å överlämna hennes hundar som vi haft sen igår då hon varit på kryssning. Sen ska vi hem å mysa , bada , äta annanas å melon å ev ha lite massage! Jag har så sjuukt ont i axeln idag =/ 

Här kommer lite bilder , de blommiga linnena köpte jag tidigare i veckan...









Kommentarer
Postat av: mor.

snyggt!!!!

2010-04-25 @ 20:22:50
Postat av: Susanne

Jag har likadana stövlar, mycket snygga :) Tyvärr får jag kramp i fötterna när jag går i dom, så jag kan inte använda dom, 2 ggr har jag använt dom. Vad har du för stl, mina är 37 tror jag, om du kan ha dom kan du få dom istället och lämna tillbaka dina ;)

2010-04-26 @ 13:46:26
Postat av: Susanne

Glömde skriva att inlägget ovan kommer från Carros mamma :)

2010-04-26 @ 13:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0