Prag i bilder..

Lägger in lite bilder från Prag. Orkar inte skriva om varje bild så ni får nöja er med bara bilder alltso : ) Vet inte hur bilderna kommer hamna eller nånting nu , det har hänt ngt med min dator så allt ser skitskumt ut å bilderna ser helt ihoptryckta ut , men de får vi hoppas att det inte gör på era datorer ; ) och så är alla bilderna tagna med min Iphone då vi glömde kameran hemma , så alla vet ifall vissa bilder inte är helt klockrena..















Tar sån tid att lägga upp bilder , men jag har inte tagit såå mkt mer heller.
Här fick ni några iaf : ) får se om de andra som var med kanske kan skicka över lite kort som
de tagit! Stort tack till Robbans chef som bjussa på denna resa : )


Kommentarer
Postat av: M

Vilka fina bilder, vilken fin stad! Sugen jag blir på att ta en weekend :)

2010-04-15 @ 12:51:08
Postat av: Peter

Drack en stratopramen i onsdags och längtade tillbaka till prag ;)

2010-04-16 @ 19:43:15
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0