Not like it used to be..

Chaa chaa bloggen (haha , Im tha fjortiiizzz) wööÖhöööhöö..

Nyss hemkommen från stan , vi har varit å lämnat in vårat hemmabiosystem som kollapsat helt. Läser inga skivor , gör bilden randig osv. Så nu är vi utan bra ljud i ca 3 veckor - sugit! Blir heller ingen inflyttningsfest förrän vi fått det fixat eftersom vi inte kan ha en inflyttningsfest utan musik?! Men that's life , det blir party så småning om iallafall , luuugn! (haha,  ingen som vill komma ens). Joråååå....

Testade kavajen igen , var tvungen att få Robbans bedömning av "Emelieikavaj" också. Han tyckte den var fin och jag också så jag köpte den : ) Nu får vädret bli bättre också så att den förhoppningsvis kommer till användning också?! Det är en dålig vana jag har , att jag köper saker som sedan förblir oanvända - skärpning!!

Köpte en ansiktstvätt och en salva som förhoppningsvis kan hjälpa min hy att "må" lite bättre. Sen jag slutade med preventivmedel är min hy katastrof! - "Va , nej det syns inte ens, eller det ser ju inte så farligt ut" tänker/säger de flesta. Naah kanske inte, men jag märker av det och känner av det som fan. Sminkar mig knappt längre för att jag bara tycker det är jobbigt. Tjejen på apoteket såg lite undrande på mig när jag köpte salvan och ännu mer när jag frågade om jag borde köpa ansiktstvätten av samma märke också. Det tyckte hon inte , den var för riktig acne , det har inte du log hon och sa samtidigt som hon letade finnar å skavanker i ansiktet på mig! Okey , efter att ha läst detta så tror ni väl att jag ser ut som bara den i ansiktet. Så är det inte , ni skulle säkert inte ens se ngt eller tänka på det! Men man känner själv när ens hy inte är som den brukar eller borde..

Idag har vi haft planeringsdag på jobbet vilket innebär chill hela dagen : ) det var skönt. Imorgon blir det dock full rulle igen , jag ska ev jobba över också! Nehe , nu ska jag hjälpa till med maten lite , pööööss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0