Jaha då är man sjuk igen : ( har ju varit ...

img_0950 (MMS)

Jaha då är man sjuk igen : ( har ju varit genomförkyld & hostig hela veckan men inatt vaknade jag av att jag låg å frös å dyngsvettades på samma gång så tog tempen å den visade närmare 39 graders feber! Så det var bara att sjukanmäla sig igen samt ställa in kvällens planer som var att Emelie + familj skulle komma hit å käka, dricka mm : ( så himla besviken över att det inte blev ngt, hade sett fram emot det massor! Har legat i sängen precis hela dagen åh sovit massor! Nu har jag flyttat över till soffan å vi har precis sett ngn dålig film! Ska se en till om en stund om jag lyckas hålla mig vaken?! Hoppas det går att sova inatt? Natten som var hade vår granne efterfest igen vilket slutade med ett lägenhetsbråk å vi tvingades ringa hit polisen då en tjej satt i trapphuset å bara vrålade att "hon blivit misshandlad, att ngn skulle döda henne, ring polisen mm". Sedan kryllade det av en massa andra fulla människor i trappen som vrålade å bråkade som fan! Idioter! Lät som vår dörr skulle bli inslagen också då de ett flertal ggr slog upp sin dörr svinhårt i våran dörr! Vidar blev nojjig som fan å skällde som ett as...jävla folk det finns seriöst! Har pratat med andra grannar, de kom å knacka på hos oss förut så nu vet vi vad vi ska göra nästa gång det händer! För det där var varken första el sista gången...


Kommentarer
Postat av: jess

usch bråk sådär e så vidrigt! har varit me om de en gång när ja bodde på smedjegatan, de va en tjej som blev misshandlad på en fest i lägenheten över, skithemskt att höra! ja höll på att pissa i brallan av rädsla...obehagligt som fan! bara ringa hnab gång på gång så de gör nåt åt saken å slänger ut puckot som bor där...hoppas du blir frisk snart tjejen...puss

2010-05-01 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0