Jag är äcklad och chockad!

Det är väl inte många som missat att höra om de unga männen som torterat kaniner till döds och även spelat in det. Den ena kaninen tejpa de ihop bakbenen på , hällde brännbar vätska på den och tände på! Kaninen sprang i panik runt i över 1 min och skrek konstant! Männen står under tiden och skrattar samtidigt som de häller ännu mer vätska på kanin å tänder på igen. Videon slutar med att de zoomar in det döende djuret!

I en annan film hetsar de en hund till en dragkamp med en kanin som rep , de kastar omkring kaninen , sparkar på den osv. I slutet av filmen ligger kaninen död med inälvorna synliga. Hunden visar märkbar rädsla och obehag!

Jag har absolut inte sett dessa filmer , kommer aldrig kunna göra det heller. Jag har bara läst! Jag mår illa , sitter med tårar längs hela kinderna och är så jävla förbannad! Det finns inte ord.................

Jag skulle hur lätt som helst , helt jävla ärligt kunna utsätta dessa män för PRECIS samma sak som de utsatt dessa kaniner för. Jag är äcklad å chockad över hur sjuka människor det finns. DÖ era j-a as!

Kommentarer
Postat av: mor.

ja det är helt för jävligt,finns ej ord för det!

2010-04-16 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0