Gles uppdatering idag, snarare ingen alls ...

img_0919 (MMS)

Gles uppdatering idag, snarare ingen alls :b men nu kommer en liten från iphonen! Gårdagen var mysig, vi gick ut å käka med Becca & Sean , det blev på Papas Tapas (stavning?) som ligger här brevid oss precis! Mysigt ställe, bra priser å helt ok mat! Åh framförallt så är Becca & Sean ett underhållande å roligt par att umgås med haha, så skadade <3 vi tog även en cider/öl på bacchus bakficka men där var ljudnivån så hög att det inte ens gick å höra varann fast man skrek! Lite segt. Träffade Henkes pappa som jag aldrig träffat innan, han var på lyset ordentligt å gav mig både pussar, kramar å slängkyssar hahahaha, så rolig!   Imorgon ska vi till Busfabriken med becca, sean å barnen, ska bli kul har aldrig varit där! Ikväll fanns det lite utgångsplaner men vi la ner dem då vi ändå inte var så sugna! Istället blir det 2 filmer vi hyrt och så ska jag läsa min Veckorevyn som jag nyss köpt : ) pöss på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vuxenpoäng som 17 att klaga på ljudnivån ;).

2010-04-25 @ 01:33:33
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha snarare "tantvarning". Ne men det var liveband å vi var bara ute för å prata å ha trevligt, ta det lugnt liksom men det gick inte riktigt där :D

2010-04-25 @ 09:00:37
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0