Går inge bra å mobilblogga!

Försökte uppdatera bloggen flera ggr igår från mobilen men det gick inte! Gör ett nytt försök nu! Det hade inte funkat för Carro igår heller! Ligger i en stenhård soffa på jobbet å har lite rast! Har precis nattat de 2 barn som sover på vår avdelning! Idag somna de på stört typ! Det är faktiskt himla skönt att söva barnen, det är tyst å lugnt en stund liksom! Igår skulle vi ha träffat Robbans syster Sandra å hennes son Eric men det blev inställt! Jag tog iaf en långpromenad med vidde i det underbara vädret, guu vad varmt det var! Resten av kvällen spenderade jag med min älskling, vi åt årets första jordgubbar å götta oss i vår fina lägenhet ; ) längtar bara tills allt är helt klart, tapeten ska iaf komma denna veckan om det blir som färgaffärn sagt! Idag blir det ev gårdagens planer, att träffa Sandra å Eric : ) vi får se hur de blir. (Nu fick jag inte upp bilden jag hade tänkt ha i detta inlägg heller så ngt fel är det tyvärr, får försöka senare)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0