Dessa fina...

40a8d545cf366fd9a207f153505243c2.png

Dessa fina fick vi av Emelie & Isen i inflyttningspresent : ) så himla fint! Det kommer bli jättefint på ett fat! Bästa vänner stenen står  väl mest för min & Emelies vänskap, jättegulligt tycker jag <3 De var här en sväng å tittade på lgh å sedan medan Robban & Isen + barnen fika så smet Mli å jag iväg å sola : ) riktigt skönt! Annars har det inte hänt så mkt mer idag, Carro å Hannisen kom förbi en sväng å sedan tog vi en promenad till netto å handlade lite! Nu ska jag ta en dusch å sedan pyssla om min plutt som är sjukling <3 


Kommentarer
Postat av: Mli

De stämmer.. Bästa Vänner stenen va nog mer från mig till dig<3 Va kul de va o ses förresten, även om de inte varade så himla länge. Puss

2010-04-06 @ 19:51:59
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/
Postat av: mor.

åh vad gulligt!

2010-04-07 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0