Abooow , vilken katt ?

Idag undrar jag följande:

Tror killar och i det flesta fall blattar/utlänningar whatever (jag är inte rasist överhuvudtaget) men likaväl som vi kallas svennar kan väl vi kalla dem för blattar (?) Iaf , tror dem ett gäng grabbar som sitter tillsammans någonstans att det är smickrande för en tjej att gå förbi dem medan de gapar: Abooow , vilken katt / guzz osv. Ne det är inte ett dugg smickrande , det är bara sjukt löjligt å jag får lust att klappa till dem! Vissa tjejer ser det säkert som en komplimang å blir jättefnittriga å glada. Jag blir bara sjukt irriterad. Det finns bättre sätt att ge en tjej komplimanger på om det nu är det de försöker göra..

/
Bitterf*ttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0