today´s thought´s

Nu har jag precis betalat månadens alla räkningar - så j-a trist :P Det blir inte mycket pengar att roa sig med efter man betalat allt nu när man lever på A-kassa igen. Tur att R har ett bra jobb iallafall. Och på tal om pengar , det är ju alltid bra att ha och framförallt roligt å ha , men just nu har jag inga planer på att göra saker som kostar förutom kommande tripp till Ullared. Jag ska bara fortsätta träna , förhoppningsvis börja vikka på vikariebanken. Hmm , fan vad tragiskt det där lät då , jobba och träna? Men det är det inte , jag känner verkligen för att gå in för träningen nu och det känns bara roligt : ) när lusten kommer tillbaka till att festa å göra en massa annat roligt så har jag förhoppningsvis börjat jobba och därmed börjat tjäna pengar!

Var på möte med V från vikariebanken idag - det gick bra trots att jag inte hade några papper med mig , ska lämna in dem såfort som möjligt bara. Ska dit på ett info möte nästa vecka , få inloggningsuppgifter osv sedan börjar jag I guess? Om jag inte har ngt oväntat i polisregistret hihi..Efter det gick jag hem till Carro en snabbis och sedan gick vi till friskis och tränade - skönt! Jag vaknade med världens mensvärk och hade ingen lust att träna alls men väl där var det bara så jäkla skönt och magen kändes bättre (en stund).

Imorgon ska jag träffa den där jobbcoachen - det har jag ingen lust med alls , men man mååste ju! När hon har babblat färdigt ska jag gå och träna , sedan blir det hem å packa å handla lite till Vilhelmina. Åker på onsdag runt kl 14 nångång , ska bli skönt att komma bort en stund och jättekul att träffa alla där uppe. Det blir jag , robban , mamma , micke , isabelle + hundar som åker= full bil , hmms..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0