Sorry för dålig update..

Dålig uppdatering I know. Inväntar Andra Avenyn som jag nog tyvärr låter gå före Desperata Hemmafruarna idag. Kan inte svika AA ; ) börjar fundera lite smått på om jag är på G att få maginfluensa , jag mår illa , är matt , svettas å är inte helt ok i magen (för er som är intresserade). Pratade med Vånkan förut å där hemma har Linda maginfluensa å det gör mig ju ännu nojjigare! Men jag hoppas det går över..

Idag har jag inte gjort ett dugg typ , varit hundvakt , sovit , gjort egna köttbullar - lite stolt! Och så nu ikväll var vi nere å köpte Wii Fit så vi testar det lite nu , verkar roligt : )

Igår träffade jag Maria en sväng , trevlans : ) och imorgon om jag mår bra så ska jag träffa henne , sara å fia , eller ja dom ville komma hem hit om jag tillät det ;P Såklart jag gör , bara jag mår bra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0