Nya träningskläder c(=

Hello Sucker´s! Nyss hemkommen från stan - BURR! Känns som det blir kallare ute för varje dag som går = jag står snart inte ut. Jag vill inte börja med vinterjackan än men jag tror fan att den åker på vilken minut som helst! Iallafall , har varit på stan en sväng å köpt nya träningskläder. Ett par jättesköna träningsbyxor , tajta i rumpan och lite vidare fast ändå inte stora i benen , typiska träningsbyxor ni vet : ) Sen köpte jag en svart T-shirt med ett "inbyggt" fusklinne , mest för syns skull alltso..

Ikväll kl 18:15 ska jag köra medelpass och direkt efter det kl 19:15 ett danspass där även Carro joinar : ) fun. Kommer väl vara dödare än dödast ikväll men det är rätt skönt ( :

Igår hade vi lite massage här hemma , massa tända ljus å musik. Jättemysigt och min nacke känns faktiskt mycket bättre idag : ) Nehepp , nu ska jag förbereda maten tills min sötboll kommer hem ♥

Kommentarer
Postat av: jess

tjohoo kommer me lite (förhoppningsvis) glädjande besked ang kylan, till v 44 ska de bli mildare å varmare i luften:) (enligt aftonbladet idag) puss

2009-10-14 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0