När slutar det göra ont?

Fan att vissa saker är så svåra att förlåta och glömma. Det finns liksom saker som vägrar försvinna och sluta göra så förbannat ont. Vad gör man när det liksom aldrig går över (?) Man kopplar bort det för ett tag , men när man minst anar det så ploppar det upp igen. Detta tänker jag iofs ofta på och mår riktigt dåligt över , men jag pratar inte om det. Men det gör ondare än vad folk säkert tror. Jag orkar inte prata om det , vill inte prata om det , det finns liksom ingenting om att prata om längre. Jag gjorde mitt val att förlåta , därefter borde jag fortsätta= inte grubbla mer på detta. Man väljer att förlåta och gå vidare eller att inte förlåta och gå en helt annan väg...

Jag kan inte låta bli att undra hur det hade varit nu om jag fått veta saker tidigare. Jag hade förmodligen inte gått med på en sådan grej. Var jag starkare då? Jag känner mig svag nu..

Att jag mår så dåligt av detta just idag beror på att h*n var där idag. Jag kände mig direkt så j-a liten och ynklig , så j-a ospeciell och som en av alla andra. Fast jag eg vet att jag inte är det..

Oh , hataaaa!

Kommentarer
Postat av: sandra

Om man fortfarande tänker på det har man inte förlåtit.. utan man har accepterat att det är som det är..



Jag säger ofta när folk sårat mig eller liknande att jag kommer inte förlåta men jag accepterar..

2009-10-26 @ 19:19:27
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: C*

Hjärtat. Jag gissar att du har massor av människor att prata med :) Men om du nån vill prata med nån annan så finns jag alltid här o lyssnar!! <3

Jag är faktiskt fri mellan 12-14 varje vardag, o då dricker jag gärna kaffe ;)



Kisses Sweetie

2009-10-26 @ 22:30:02
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: mamsen..

jag tror du har för lite o göra,därav tråkiga tankar..du vet ju hur du vill ha det,sträva då den vägen o skit i gammalt "skit"...puss.

2009-10-26 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0