När livet sviker..

Tjaa! Sitter här å fryser häcken av mig som vanligt hehe. Kalla j*vla land och idag regnar det också , inte ens hunden vill gå ut. Ska snart ta mig ett bad , som varje dag. Sedan ska jag fixa till mig lite. Ska gå å kolla ett tatueringsställe idag , se om det verkar bra , vad min tatuering (inte den jag vill ha i svanken) kommer kosta osv. Men jag vill att Robban ska följa med så det blir när han slutat c(= 17:30 ska jag på en grej också , I keep it to myself! Annars har jag inte så mycket mer planer idag , ska fundera och åter fundera över min arbetssituation, om jag ska göra det jag funderar på eller om jag kommer ångra ihjäl mig , tror dock inte det (?)

Nehe , nu ska jag fylla badkaret med vatten å massa skum ( : smell yaah later..



När livet sviker är det bra att vara två..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0