Mycket bebisar att goosa med ( :

Vaken nu , och det jag nästan alltid börjar morgonen med är ju att läsa favvobloggen som ni vet. Gjorde det idag också , och vet ni vad ? Linda , hon som har bloggen http://micromiss.se ska jobba på make up store här i Norrköping idag , hon gör tydligen det ibland : ) Känner mig urlöjlig som blev helt till mig för det haha men jag ser verkligen upp till denna tjej och hennes talang. OM jag hade råd , då skulle jag lätt bli make up artist precis som hon! Men som sagt , det är en himla dyr utbildning , så det får vänta och jag hoppas att det någon gång ska öppnas en dörr så att just jag kan få göra en sån grej : ) Anyway , skulle vara hur kul som helst att få bli sminkad av henne. Kanske borde höra mig för om hon jobbar ofta och sedan boka in någon fest-sminkning någon gång när man ska göra något speciellt. Har blivit sminkad där förut å det blev kanoners , men det skulle ju vara ännu roligare att bli sminkad av denna tjej som jag verkligen ser upp till...jaja : )

Mysig kväll hos Robbans mamma å J igår , vi åt middag åh sådär. Robbans syster Sandra från V-ås är på besök så vi passade på att gosa med hennes lilla son Eric , endast 6 v gammal : ) Robbans andra syster har ju också en bebis på snart 2 veckor. Så det är mycket bebisar just nu : ) Jag är jättefeg för att hålla i små bebisar , tycker det är så läskigt när de inte har kontroll å styrka i nacke och huvud. Jag blev nästan tvingad att hålla igår haha , inte för att jag inte ville utan som sagt bara för att jag är så feg. Stina la honom i min famn och sedan sa hon: Den biologiska klockan väcks hos dig nu när du har en bebis i famnen. Haha , vet inte vad hon menade med det men här är det inga barn planerade på ett tag iallafall :P

Ska tvätta om 30 min , kuuuwl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0