Min dag so far..

Feeling better today , men är fortfarande yr och illamående. Kanske är gravid (?). Kom nyss hem iallafall , följde med mamma till sjukhuset för en lättare tand-operation. Duktiga mamma ♥ hon tillhör gruppen som inte alls tycker om tandläkarbesök , dit hör även jag nuförtiden..

Körde 30 min Wii Fit förut och fyf*an så jobbigt det är. Trodde inte man kunde bli så svett å trött av ett spel c(= jag joggade i typ 15-20 min å så körde jag lite magövningar mm. Myyycket kul : )

Ikväll blir det lugnt , jag vill att mitt illamående å det ska försvinna så att jag känner mig pigg igen. Blir ev en kvällspowerwalk med Robban å Vidde , vi skulle ju komma igång med det nu...

Förövrigt så väntar jag svar i från Vikariebanken , men fick veta idag att det kommer ta minst 2 veckor innan de hör av sig. Det var så mkt intresseanmälningar att de låg back å min ansökan låg nästan sist - suuuugit! Men men , jag väntar och hoppas på att jag kommer få jobba snart..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kanske gravid?;)

2009-10-07 @ 16:19:03
Postat av: Candra

Du äter inte för lite då Emelie? ;O

2009-10-07 @ 22:11:27
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0