Lite frustrerad kanske......

Mardrömsnatt , jag tror att jag sovit ca 2-3 timmar inatt. Jag hade jättesvårt och somna och det hade tydligen vidde också. Han har inte legat still mkt inatt han. För det första , han är 8 månader nu och vaknar fortfarande mellan 3 och 7 på nätterna, ibland ännu knasigare tider och ska ut. Jag har sedan vi köpte han (april?) , varje natt gått ut med honom vid dessa störda tider. Men nu senaste 2 veckorna har jag bara inte orkat , hur kul är det att behöva gå upp vid dessa tider , klä på sig och sedan gå ut mitt inatten - OH! Detta resulterar i att han kissar inne någonstans istället = inte tillåtet och inte kul! Fick ett "skvättskydd" av mamma som man kan sätta på så att han inte ska "kunna" kissa (om han inte kissar i det där då). Det får han på ngt sätt alltid av sig så det är inte direkt till ngn hjälp. Inatt hade han på sig det , han låg o slickade å bet i det (störande j*vla ljud) och sedan sprang han omkring som en tok o kastade sig o rulla sig på mattorna ihop om att det skulle lossna antar jag.
Jag blir så frustrerad (ni kanske inte förstår) , jag blir rädd att det liksom inte ska upphöra. Jag hoppas verkligen att en kastrering hjälper. Jag har inte sovit ostört en natt sedan april liksom , sjukt irriterande!

Skitväder idag också , helt dimmigt åh blött - värsta jag vet! Man får ju inte direkt ngn lust att gå ut , men har man hund så måste man : ) Funderar på att ta ett varmt bad , sen städa lite till bra music ;P Ikväll blir det iaf åh träna , samma som förra onsdagen - först medelpass och efter det danspass : ) fuun..

Längtar tills nästa onsdag , då åker vi t Vilhelmina : ) 

Robban mitt hjärta , jag älskar dig mest av allt
Alltid du & jag..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh va jag känner igen mig i allt du säger om Vidde! Jag lovar det kommer upphöra, när min hund va i Viddes ålder så gjorde han likadant o jag lovar jag skulle kunnat sålt "hundhelvetet" på två röda, MEN nu sover han heeeela natten och går gärna inte ut före 10 på morgonon, vi går dock ut så sent som möjligt med honom på kvällen ;)(runt 22-23 vardagar).



Lycka till, jag är inte det minsta avundsjuk ;)...

2009-10-21 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0