It was fun fun fun ( :

Väldigt trött efter ett medelpass och ett danspass. Det sist nämnda passet körde jag ju för första gången idag och det var j*vligt roligt : ) Man kände sig lite som en flamsig apa som for runt och det var inte det lättaste att hänga med såhär första gången , efter 5:e gången kanske det sitter lite iaf :P Huvudsaken att det var roligt och det var det verkligen. Jag & Carro kunde inte titta på varann för då brast vi ut i asgarv xD Musiken var jättehärlig , allt från Dirty dancing till hip hop...

Nu ska jag mysa ner mig i soffan , gissar på att jag slocknar tidigt ikväll..


Kommentarer
Postat av: mor

låter kul,har hört av andra att det är jätte kul oxå.puss,men det kanske räcker med ETT pass åt gången !?

2009-10-15 @ 08:23:13
Postat av: Ellen

Det där lät kuul.. längtar tills jag kan komma igång och träna igen:)

2009-10-15 @ 10:31:35
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0