In bed all day med min snygging ( :

Sitter å tittar på The City Weekend Break. Det har varit hur många avsnitt på raken som helst och det är typ beroendeframkallande - kan inte slita mig nu ;P Men jag stör mig nåt enormt på den där tråkiga bitchen Olivia! Idag har det varit världens slöaste dag , när vi vaknade (runt 12) så käkade vi frukost , sedan la vi oss i sängen och dividerade i 100 år om vad vi skulle hitta på , Robban kom med knasiga förslag som jag inte nappade på. Det slutade med att Robban låg å killa mig i håret å ansiktet sedan somnade vi om igen haa , så jäkla slött. Men det är mysigt att ha sådana dar med sin älskade ibland : ) Men jag kan inte ha dem allt för ofta för nu framåt kvällen blir jag typ tokig , stressad av att inte ha gjort nånting!

Nu är det matlagning på gång men innan det en dusch..



Kommentarer
Postat av: sandra

Tackar!! :)

Jag har ju csn lån så betalar med det (A)

2009-10-11 @ 19:05:53
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0