I love make up ( :

Halloj! Vaknade för en stund sedan av att verro ringde å väckte mig , kanske lagom att vakna nu : ) förstår inte vad som hänt med mig , förut sov jag inte längre än 9 nu kan jag sova hur länge som helst verkar det som..

Sitter å läser min favoritblogg , http://micromiss.se så sjukt härlig blogg , om man gillar smink osv. Hon ger jätteutförliga tips på hur man sminkar sig, i bilder och text och ibland även i videoinlägg , allt från bas till ögonskugga : ) Det värsta är bara att man blir sjukt sugen på att shoppa en massa olika saker när man är inne där å spanar. För en snygg make up krävs det endel , speciellt bra "verktyg" som penslar mm..

Skönt med fredag ( : när R kommer hem så ska vi ut till Restad. Hans syster från V-ås är här åh hälsar på med sin lilla son som redan hunnit bli 6 v och vi har inte sett han live. Så det ska bli roligt..

Smell yaah later..




Bilden kommer såklart från http://micromiss.se och det är hon själv på bilden!
Skitsnygg ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0