Hold me tight , and never let go..

tudiluu , har nyss druckit en kopp coffé å sitter nu och inväntar idol. Tycker inte att det är jätteroligt , tycker de första avsnitten där folk skämmer ut sig är roliga sen minskar mitt tittande mer å mer. Lite roligt är det väl att Camilla som man känner igen (gått på samma skola) är med , men jag tycker inte direkt att hon är bra :P

Imorgonbitti kommer mamms å hämtar mig , ska följa ut till dem. Moster å Arne från Norge är på besök i Sverige så ska träffa dem en sväng å kolla in mammas nya bebisar , de har fått kycklingar :P å så skulle de leta svamp så det får jag väl hänga med på. F*N om jag inte hittar en enda svamp denna gång..

Behöver även inhandla lite alkohol tills på lördag å den där förbannade sjalen (vet inte ens vad jag vill ha för sjal eller om det blir snyggt). Jaja vi får se..

Im gonna try it and I hope I make it!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tycker också att idol bara är roligt vid utagningarna :p ser inte på det andra som är nu haha...



Söta ni är på bilden btw :)

2009-10-02 @ 22:39:29
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0