Godmorgon godmoooorgon..

Godmorgon , usch vad gör jag vaken nu :$ jo , jag tvättar å har mig. Var så nära på att strunta it men när vidar promt skulle ut vid 7 så kunde jag lika gärna gå upp kände jag - and here I am..

Har nyss lagt in lite ny musik i Mp3:n , så tråkigt å inte kunna ladda hem ny musik som man vill ha. Tur att jag har Mli som fixar ny musik på ett eller annat sätt hihi : ) lär ju behövas lite musik när man ska åka bil 10-12 timmar!
Om en stund ska jag ner i tvättstugan igen , sen måste jag åka till rådhuset å lämna en grej till vikariebanken. Sen ska jag ringa hagagymnasiet å hoppas på att ngn är där (det är ju lov). Hoppas på att få tag i nya betyg så fort som möjligt! Därefter ska jag hem å packa o fixa till mig lite , fixa matsäck osv..

Känner mig lite hängig , ont i halsen å ont i skallen. Men så är det alltid när vi åker till Vilhelmina. Robban känner sig likadan å det gjorde mamma också för ngn dag sen :b men det går la över...

Idag känner jag mig sådär härligt lycklig , glad över allt jag har. En underbar pojkvän , hund , mamma , bror , pappa , vänner - jag kan fortsätta : ) vissa dagar uppskattar man liksom saker mer än vanligt , eller det känns iaf så. Härliga känslor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0