Fifan så kallt det är =|

OMFG , så kallt det är ute. Jag hatar att frysa , blir så irriterad! Cyklade först till kungsgatan å lämnade ett paket åt mamma. Sedan cyklade jag ut till Rusta , skulle se om de hade några tjocktröjor till Vidde (hundkläder alltso). De har haft de varje år förut men nepp not anymore. Det som fanns var en sjömanskostym (?) Åkte då till Grizzly , mest för att titta då jag sett tidigare att hundkläderna där är väldigt dyra. Hittade en stickad tröja med lite krage å så kunde man fälla ut ngn sorts "regnskydd" om det regna,  vet inte hur vattentätt det är men den kosta iaf 189:- och får duga sålänge. Han kanske blir lite varmare av den iallafall : ) nästa gång ska jag ta med honom så att man kan testa kläderna direkt , så svårt att veta storlek annars...

Fick svinont i nacken och örat av blåsten ;Z åh inga vantar hade jag heller..

Ikväll kanske jag följer med mamma hem till dem å sover kvar där. Beror på om R ska jobba ikväll. Då finns det liksom ingen anledning till att sitta hemma själv + att jag får nånting å göra imorgon då när alla andra j*vlar jobbar :P På tal om att jobba , vikariebanken ringde idag ( : intervju den 26:e sen hoppas jag att jag får börja?!

Laaaater..

Kommentarer
Postat av: Olivia

Har frågestund på blogge på min blogg www.Oliviajl.blgg.se ställ många frågor

2009-10-13 @ 20:27:12
URL: http:// oliviajl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ett tips: Kolla granngården, ligger vid ingelsta området mittimot coop vid lekhuset (?) dom har massor av hundgrejer och är helt okej i pris!

2009-10-13 @ 23:12:43
Postat av: Emelie

Jenny: Ja justä tack , hade jag inte ens tänkt på : )

2009-10-14 @ 10:58:03
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0