Ett varmt bad å lite tända ljus låter ljuvligt!

Usch vad tråkigt vädret blev , helt mörkt och regnigt. Jag å Vidde hann iaf med ett varv runt strömmen och då lös faktiskt solen : ) vidde hann även springa lös lite i folkparken , han var jätteduktig ibörjan. Struntade i folk , cyklister mm men så kom det en lite pojke å sprang förbi å det tyckte vidde var skitroligt å sprang skällandes efter haha - pinsamt. Men det var bara några meter sen vände han om å komma tillbaka till mig :P

R är och tränar , han frågade om jag ville följa med å antingen titta eller träna själv , typ cykla å köra på crosstrainern. Men jag hade ingen lust , ska träna imorgon igen så jag stannade hemma. Ska ta ett varmt bad å försöka komma på vad vi ska äta idag (?) jobbigaste jag vet , att komma på vad man ska äta - hate it! Imorgon skulle jag ju ha träffat min "Jobbcoach" för första gången , men hon ringde nyss och sa att hennes son var sjuk och att hon inte kunde. Hon föreslog att vi skulle ses på lördag istället. På lördag?? Ehm nee , kan du inte typ nästa tisdag istället? Och det kunde hon så vi ska ses då istället - hmm. Vem fan vill träffa en jobbcoach på en helg liksom :S för dem som vill det kanske det är bra , dem är tydligen tillgängliga på både kvällar och helger!

Så nästa vecka har jag lite att göra iaf:

Måndag: Intervju vikariebanken
Tisdag: Träffa Jobbcoachen
Ons-Sön: Vilhelmina med mor, bror , Isabelle , älskling , vidde , lizzy å stumpan : )
Tis 3:e: Ullared wiwi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0