enough is enough..

T a c k alla för en jättetrevlig kväll igår! Vi var ju först på Amandas dop , jättefint å Amanda var ju hur lugn som helst i kyrkan å allt! Sötaste ungen! Som vanligt när vi samlas allihopa så blir alla helt spralliga å det går inte göra annat än att känna lycka. Vi är ett stort gäng kompisar , som nästan aldrig umgås längre. Det är typ bara vid festligheter osv som vi alla ses tillsammans , MEN när vi väl gör det så är det inga konstigheter alls. Det är precis som vanligt å alla har så himla kul med varann. Dahlberg är ju en stjärna , med henne (och Isen) så sitter man och verkligen as-garvar varannan minut xD Jag är så glad att vi lyckas ha denna vänskap kvar allihopa...

Efter dopet åkte vi hem å inte alls långt efter det började folk droppa in , vi blev rätt många ;O Candra , Jocke , Verro , Carro, Peter , Camilla , Henke , Robin , Patte , Rasse , Javi , Martin , Erica , Krille , Sara. Hm tror jag fick med alla : ) Jätteroligt att alla kom så bra överens å jag hoppas att alla hade lika kul här hemma som jag hehe. (Bilder kommer) Sedan blev det dags för utgång för vissa av oss och det slutade ju mindre bra pga av vissa saker. Det slutade iaf med att typ ingen gick ut , några av grabbarna tror jag...

Jag är trött på det här nu , har varit det länge men nu har jag nått min gräns. Du får nu göra ett val och det är upp till dig hur du väljer. Denna gång sårade du inte bara mig utan 2 andra som jag vet betyder j*vligt mycket för dig innerst inne men som framförallt älskar dig väldigt mycket! Jag förstår inte hur en människa , som är världens finaste på alla sätt kan förändras så mycket pga alkohol. MEN det är ett bevis , ett tydligt bevis på att vissa människor klarar inte av och ska inte dricka alkohol. Jag hatar att ställa ultimatum , men i detta fall ger du mig inga val. Vi har pratat , försökt , bestämt olika saker , du har lovat och lovat och lovat men aldrig hållt vad du lovat. Nu är det nog , du har ett val nu och du vet vad det innebär...

Kommentarer
Postat av: Mli

Ja håller med dig, vi har alltid så roligt när vi ses och jag är oxå jätteglad över att vi har varandra:D Isen tyckte oxå att vi bord ses oftare, han sa när vi åkte därifrån: Fan, vilka härliga vänner du/vi har! Så ja ska försöka bli bättre på att höra av mig för det är roligt att vi har så roligt ihop:) Puss älskar dig vännen

2009-10-04 @ 13:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0