It´s time to make a change..

Tudiiluu c(= har precis tagit en lång , varm dusch : ) ska snart sätta igång å fixa håret. Har lite träningsvärk idag men inte alls så farligt som jag trodde att jag skulle ha - skönt! Är sugen på att träna ikväll också men ska hålla mig tills imorgon istället. Idag får det bli en långpromenad med vidde å robban : )

Har skitont i skallen så ska nog lämna datorn en stund , ta en ipren också. Måste bara göra färdigt med bilderna på FB :P jag har aldrig brytt mig om FB , inte lagt in mkt bilder eller ngt men förtillfället så tkr jag att det är lite roligt ^^

Nedan kommer en bild på Vidde , han låg o sola sig lite igår : )





Kommentarer
Postat av: Candra

Vilken underbar bild <3 =)

2009-10-15 @ 21:36:18
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Candra

Det är fint! Trött som fan o hungrig c(= (ska snart äta) Stressigt är det oxå, jobbar 6 dar den här veckan, upp sex o i säng vid tolv ;) haha!

Hur är det med dig?

Kisses.

2009-10-15 @ 22:09:14
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: mor

tänk att en "vilde" kan se så förbannat söt o lugn ut :)) Puss.

2009-10-16 @ 09:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0