Don´t know what to write up here..

Mitt första inlägg för dagen blev lite sent. Idag träffade jag min jobbcoach , vi satt på biblioteket å prata. Mindre mysigt , nästa gång bestämde vi att vi ska ses på ngt fik. Det gick väl bra iaf , fick ett par uppgifter tills nästa gång. Skriva cv & personligt brev (har såklart redan de , men ska finputsa det lite och sedan höra vad hon tycker). Och så ska jag skriva en hisspitch , vet knappt vad det är men det ska nog gå bra :P är lite negativt inställd till allt arbetsförmedligen fixar å gör , men vi får väl se om denna "jobbcoach" kan hjälpa mig med ngt iaf!

Skulle ha tränat efter jag träffat henne men mötet gick så fort , så när vi var klara var det 3 timmar kvar tills passet skulle börja , så då åkte jag hem istället. Jag & R har handlat lite inför resan imorgon + lite presenter till alla barn. Ska bli skönt att komma iväg..

Nu har jag precis duschat å fixat håret (för att slippa det imorgon). Väntar på att Andra avenyn ska börja. Skulle vilja se programet med Aschberg (stavning?) på Tv 8 , men det är samtidigt som AA. Fjortis bloggarna Kissie, Dessie , Paow mfl ska vara med och dem tillsammans med Aschberg skulle vara roligt att se ^^

Nehepp , smell yaa later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0