Det vidrigaste jag varit med om :O

Har haft en jättemysig kväll med min älskling. Det blev resturang , St George som var en väldigt mysig resturang faktiskt och maten var super! Vi skulle gått till Butler´s eller Bacchus men det fanns inga lediga bord , vi var lite sent ute. Efter den supergoda middagen blev det bio - Flickan som lekte med elden! Mycket bra enligt mig , jag gilla den tom med bättre än Män som hatar kvinnor. Så people , ni måste se den : )

Och nu till det värsta jag varit med om :O vi kliver på spårvagnen i södertull för att åka hem. Möts av en förj*vlig lukt , det var som att få en käftsmäll utan att överdriva nu asso. Sätter oss , vi håller på att kräkas och förstår verkligen inte vad det är som luktar. Vi sitter och andas i våra luvor på jackorna för att stå ut. Man ser på folk runt omkring oss att det också undrar vad f*n som luktar liksom. Vid rececentrum kliver 4 grabbar av , jag hade innan sett att de grabbarna var lite "efter" eller nåt. Ur ngn av dem rinner en brun vätska ner över hela j*vla spårvagnsgolvet. Tillslut förstår jag vad det är: DIIIIIIIAAAAREEEE! Jag får kvälvningar av bara tanken på det fortfarande. Fattar ni hur j*vla vidrigt det var , vi var såååå sjukt nära på att spy asso... OOOHHH FYF*AN!

Jag mår så illa!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH fyfan ;p hade han satt sig på spårvagnen aså? HAHAH



ja jag vill gärna se den filmen, så får ta och göra de :)

2009-10-11 @ 00:47:52
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0